Kancelaria RadcĂłw Prawnych Bujko & Sztejna

Menu


Joanna Karolewicz - radca prawny


 

W 2004 r. ukończyła uniwersyteckie studia prawnicze i obroniła pracę magisterską z prawa cywilnego w Katedrze Prawa Cywilnego i Gospodarczego na Uniwersytecie Szczecińskim. Została przyjęta do Okręgowej Izby Radców Prawnych w Zielonej Górze w 2004 r., w której odbyła  praktyki w sądach, prokuraturze, urzędach i kancelarii radcy prawnego, w 2009 r. po zdaniu egzaminu uzyskała tytuł radcy prawnego. Posiada szeroką wiedzę w sprawach podatkowych, gospodarki nieruchomościami, ale również w zakresie prawa cywilnego, pracy, spółek handlowych oraz ubezpieczeń społecznych.

 

 

 

 

Mateusz Stobrawa - aplikant radcowski



W czerwcu 2011 r. ukończył studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, napisał pracę magisterską z zakresu prawa zamówień publicznych w Katedrze Prawa i Postępowania Administracyjnego. Z Kancelarią współpracuje od ponad dwóch lat. Od października 2011 r. wpisany jest na listę aplikantów radcowskich Okręgowej Izby Radców Prawnych w Zielonej Górze.Jest również członkiem zarządu Stowarzyszenia Wspierania Aktywności Obywatelskiej Civis Sum udzielającego bezpłatnych porad prawnych. Specjalizuje się w sprawach odszkodowawczych, ale również w prawie pracy, cywilnym i rodzinnym.

 

 

 

 

 

 

Piotr Kania-Kaniowski - aplikant radcowski


 

W roku 2012  ukończył studia prawnicze na Uniwersytecie Wrocławskim. W 2013 r. rozpoczął aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Zielonej Górze. Specjalizuje się w prawie cywilnym, gospodarczym i prawie pracy. Biegle posługuje się językiem angielskim, stąd w Kancelarii zajmuje się obsługą Klientów angielskojęzycznych. Interesuje się historią antyczną i kolarstwem.



 

 

 

 

 

 

Monika Psiuk - kierownik sekretariatu


 

Współpracownik z najdłuższym stażem. Do jej obowiązków należy obsługa sekretariatu oraz wykonywanie czynności administracyjno-biurowych związanych z prowadzeniem Kancelarii, dba również o prawidłowy obieg dokumentacji oraz o kontakty z Klientami.